دلیل بیشترین شکایات مردم از فروشندگان لوازم خانگی چیست؟
دلیل بیشترین شکایات مردم از فروشندگان لوازم خانگی چیست؟
به گزارش خبرگزاری تصلا به گزارش دیجی توکار ، نائب رئیس
اتحادیه لوازم خانگی گفت: امروز بیشترین شکایاتی که به اتحادیه واصل میشود، در حوزه فروش
محصولات فیک و تقلبی یا فروش بدون ضمانت محصولات از سوی فروشگاههای اینترنتی و زنجیرهای است.
تصلا-نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: امروز بیشترین شکایاتی که به اتحادیه واصل میشود،
در حوزه فروش محصولات فیک و تقلبی یا فروش بدون ضمانت محصولات از سوی فروشگاههای اینترنتی
و زنجیرهای است.
«محمد حسین اسلامیان» گفت: امروز بیشترین میزان شکایات واصله به این اتحادیه، از فروشگاههای
اینترنتی و زنجیرهای است که دربرخی موارد کالاهای تقلبی یا بدون ضمانت به مشتریان فروخته اند.
وی با اشاره به ارتقای کیفی محصولات و تولیدات ایرانی در سالهای اخیر، اظهار داشت: امروز بهندرت
مشتریان از کیفیت محصولات یاخدمات پس از فروش شکایت دارند.
نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: مطابق لیست محصولات شرکتها که به این اتحادیه ارسال
میشود، قیمت محصولات بین ۵ تا ۱۵ درصد در مقایسه با دو تا سه ماه گذشته افزایش داشته است.
لازم به ذکر است:
این فرصت برای شما فراهم شده تا با مراجعه به بخش محصولات دیجی توکار، مدلهای مختلف را با هم
مقایسه کنید تا بهترین محصول را با اطمینان بالا خریداری نمایید.
همچنین این فروشگاه افتخار همکاری با انواع برندهای فرتوکار، هود، سینک و اجاق گاز را داشته
که با خدمات رسانی به شبکه گسترده ای از مشتریان همواره در صدد تامین رضایت خریداران می باشد.
قابل توجه است که کلیه محصولات ارائه شده در این فروشگاه همگی با گارانتی و قیمت های شرکتی
به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.
باتشکر،دیجی توکار
اشتراك و دنبالك
ترک بک و لینک بک برای این مقاله وجود ندارد
ارسال یک نظر